مصاحبه خنتو درباره رئال مادرید
 
کریستیانو رونالدو
جدید ترین اخبار و کلیپ و عکس و ... از سلطان فوتبال
22 / 8 / 1393برچسب:, :: ::  نويسنده : Sina HD


باید مجسمه کاسیاس ساخته شود ...


    بنا به گزارش AS، خنتو، اسطوره باشگاه رئال مادرید مصاحبه ای مفصل انجام داده و در مورد بسیاری مسائل صحبت کرده است که در زیر می خوانیم.

- مادرید چطور است؟

    فوق العاده! مادرید همیشه باید پیروز شود، این برای سالها بخشی از حقایق زندگی بوده است. ما روند خوبی داریم، آنها خیلی خوب بازی می کنند، و من امیدوارم که جام های قهرمانی اروپایی و لیگ بیشتری فتح کنند... همه چیز!

- آیا کریستیانو جانشین شایسته ای برای دی استفانو است؟

    بله. دی استفانو بت من بود. او فوق العاده بود. او وقتی 27 سال داشت به اینجا آمد و در دوره ای شروع به گلزنی کرد که رئال مادرید بسیار قدرتمند بود.

- به نظرتان کریستیانو رونالدو در دوره آلفردو دی استفانو هم مهاجم موفقی می شد؟

    کریستیانو همانند دی استفانو، بی نظیر است. او دی استفانوی قرن است. دو ستاره که برای همیشه در تاریخ خواهند بود. چه گل های فوق العاده ای به ثمر می رساند! من در لیگ 12 یا 13 گل به ثمر می رساندم و می توانم ببینم که چقدر سخت بود... و حالا او را می بینم که چقدر راحت این کار را می کند!

- آیا اغلب با او صحبت می کنید؟

    آخرین بار در مراسم قرعه کشی چمپیونزلیگ صحبت کردیم. او تاریخچه مرا می داند. ما در مورد آن زمان ها صحبت کردیم.

- آیا شما در مورد تعداد جام های اروپایی که کسب کرده اید با او شوخی می کنید؟

    بله، شوخی می کنیم. اما من 12 قهرمانی در لیگ هم دارم که او هرگز به آن نخواهد رسید (می خندد). سن او این اجازه را نخواهد داد.

- کریستیانو می گوید که می خواهد در میان بهترین بازیکنان تاریخ حضور داشته باشد. آیا موفق شده است؟

    او در حال حاضر هم میان بهترین های تاریخ قرار دارد. او افتخارات زیادی دارد و بازیکن فوق العاده ای است. مسی هم همچنین. این دو نفر کسانی هستند که می توانند تیمشان را در رسیدن به تمامی عناوین، رهبری کنند. فکر می کنم کریستیانو قوی است و بیشتر از مسی در اوج خواهد بود.

- کریستیانو، توپ طلا!

    مطمئناً! او به هر چیزی که بخواهد، دست پیدا خواهد کرد. از نظر باشگاهی ترجیح می دهم که آنها فاتح عناوین اروپایی شوند اما برنده شدن چنین جوایز فردی نیز رضایت بخش است چرا که آنها هم برای مادرید هستند.

- نظرتان در مورد بیل چیست؟

    او هم یک ستاره است.

- طوفان ولز؟

    او استایلی مشابه به من دارد. من برای تیم خیلی خوب عمل می کردم و او هم اینگونه بازی می کند. او تقریباً مثل کریستیانو به توپ ضربه می زند.

- آیا شما تاکنون مثل او در سمت راست بازی کرده اید؟

    در زمان من این اتفاق رخ نداد. فقط یک چپ پا در تیم بود که در سمت چپ بازی می کرد. درست است، بیل در سمت چپ خیلی خوب بازی کرده اما در آنجا کریستیانو حضور دارد. امروز مثل گذشته نیست. قبلاً در یک تیم پنج مهاجم وجود داشت اما حالا این تعداد به دو رسیده است.

- به جز کریستیانو و بیل، چه کسی در نظر شما برجسته تر است؟

    بنزما کیفیت زیادی دارد. و همچنین راموس، په په، دروازه بان،... بازیکن آلمانی که به خدمت گرفته ایم خیلی خوب بازی می کند و پاس های خوب زیادی ارسال می کند.

- با بهبودی مصدومیت بیل، یکی از میان ایسکو یا هامس از ترکیب 11 نفره خارج خواهند شد...

    چقدر غم انگیز است که آنها نمی توانند با هم بازی کنند! لیگ طولانی است و وقتی یکی از بازیکنان به جای دیگری به میدان می آید باید به او اعتماد کنید.

- نظر شما در مورد کاسیاس چیست و چه اتفاقی برای او رخ داد؟

    او یک پدیده است. شما باید مجسمه یا چیزی برای او بسازید. من سوت های انتقادی را درک نمی کنم. کاسیاس همراه با تیم ملی اسپانیا و رئال مادرید دروازه بان فوق العاده ای بوده است اما برخی افراد از سیاره دیگری می آیند و او را دوست ندارند. او فوق العاده بوده است و برای سال های بسیار زیادی هم اینگونه خواهد بود.

- مادرید روی دور پیروزی های فوق العاده ای است و باید از آنچلوتی تشکر کرد...

    این ساده است. او بازیکنانش را می شناسد، پیروزی های زیادی کسب کرده است، خودش فوتبالیست بوده است و دوست خوبی نیز می باشد. او از آن دسته مربیانی نیست که مدام روی نیمکت به اعتراض بپردازد.

- به نظر می رسد که آنچلوتی ارزش های باشگاه را ارتقا داده است...

    باید هم اینطور باشد. شخصیت دل بوسکه، مولونی،... این مکتب فوق العاده است، بهترین است. وقتی چیزها ساده تر باشند، بهتر هستند.

- آیا می توانید این تیم رئال مادرید را با تیمی که در آن بازی می کردید مقایسه کنید؟

    این متفاوت است. تا حدودی به دلیل سیستمی که آنها بازی می کنند. آن تیم ‘la Quinta’ هم فوق العاده بود اما آنها موفق به فتح جام اروپایی نشدند. همچنین تیم ‘ye-yes’ که همه اعضای آن اسپانیایی بودند و موفق به فتح ششمین عنوان قهرمانی در اروپا شدند.

- مارکوس یورنته، پسر خواهر شما، می تواند به زودی در تیم اصلی بازی کند...

ا    و خوب بازی می کند و می تواند به تیم اصلی راه یابد. باید صبور بود.

- و شما فقط باید رئیس افتخاری باشگاه باشید...

    نه، بهتر است که این امتیاز همراه با آلفردو باقی بماند. در این سن می خواهم با نوه هایم باشم، بازی ها را تماشا کنم، از غذاهای خوب و یک لیوان شراب لذت ببرم. در سن 81 سالگی دیگر نمی توانم خواسته ای بیش از این داشته باشم. من از زندگی لذت می برم.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


جدید ترین اخبار و کلیپ و عکس و ... از سلطان مطلق فوتبال "کریستیانو رونالدو"
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

نويسندگان



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 227
بازدید کل : 31164
تعداد مطالب : 89
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1